Ändring av abonnemang eller uppsägning av abonnemang

Om du vill säga upp eller ändra ditt abonnemang (ändra antal askar/kapslar per månadsutskick, göra flyttanmälan, hoppa över en försändelse eller skjuta fram nästa försändelse) måste du kontakta vår kundtjänst (telefon 08-411 7065 (vardagar kl. 08:00-16:00) eller via E-post mail@medox.se så snart som möjligt och senast 30 dagar innan din nästa ordinarie leverans. Information om när du kommer att få din nästa leverans och sista datum för eventuella ändringar eller uppsägning av abonnemanget finns på din senaste faktura. Om du säger upp ditt abonnemang eller begär ändringar senare än 30 dagar innan nästa leverans kommer uppsägning/ändring gälla från och med efterföljande leverans. Information om nästa försändelse och det senaste ändringsdatumet finns på fakturan. 

Om du vill säga upp eller ändra ditt abonnemang (ändra antal askar/kapslar per utskick, göra flyttanmälan, hoppa över en försändelse, frysa leveranser eller skjuta fram nästa försändelse) måste du kontakta vår kundtjänst (telefon 08-411 70 65 (vardagar 8-16) eller via mejl: mail@medox.se så snart som möjligt och senast 30 dagar innan din nästa ordinarie leverans. Information om när du kommer att få din nästa leverans och sista datum för eventuella ändringar eller uppsägning av abonnemanget finns på din senaste faktura.

Om du säger upp ditt abonnemang eller begär ändringar senare än 30 dagar innan nästa leverans kommer uppsägning/ändring gälla från och med efterföljande leverans. Information om nästa försändelse och det senaste ändringsdatumet finns på fakturan.